KILKU WARIANTACH

 

Masz dość systemów automatycznej zapowiedzi i obsługi przez konsultantów, którym ciągle od samego początku musisz wszystko tłumaczyć?

Jeżeli TAK, to nasza oferta jest właśnie dla Ciebie. Współpraca z nami, to bezpośredni kontakt do obsługujących Cię inżynierów.

W RAMACH UMOWY REALIZUJEMY OBSŁUGĘ BIEŻĄCĄ SYSTEMÓW IT, AWARII I NAGŁYCH ZDARZEŃ.

Wybierz wariant współpracy:

  • my zajmujemy się całkowitą obsługą IT,
  • my zajmujemy się rdzeniem systemu IT i doraźną pomocą dla jego użytkowników,
  • my zajmujemy się rdzeniem systemu IT, a lokalny dział IT lub helpdesk obsługuje użytkowników i aplikacje specyficzne dla swojej branży,
  • obsługujemy system IT w kooperacji z lokalnym działem IT.

Jak chcesz się rozliczać?

  • stała obsługa w ramach comiesięcznego abonamentu,
  • obsługa do czasu wykorzystania wykupionej ilości godzin,
  • obsługa z rozliczeniem co kwartał lub pół roku za wykorzystaną ilość godzin. 

Z jaką dokładnością mamy prowadzić raporty?

  • z dokładnością do godziny,
  • z dokładnością do 10 minut.

Pomimo tego, iż zwykle udaje nam się podjąć reakcję od razu lub do godziny czasu, to domyślnie zobowiązujemy się do reakcji w czasie do 8 godzin od przyjęcia zgłoszenia. Jeżeli potrzebujesz twardo zawrzeć w umowie szybszy czas reakcji (np. do 4h lub do 2h), to jest to możliwe ale ma wpływ na końcową cenę usługi.

Standardowo obsługujemy od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 16:00. Jeżeli potrzebujesz obsługi po godzinie 16:00, nocą lub w soboty, niedziele i święta, to zaznacz to, podając wymagane przedziały czasowe. Obsługa w niestandardowych przedziałach czasu jest dodatkowo płatna.

Wyślij nam te wszystkie informacje drogą mailową na adres This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., a skontaktujemy się z Tobą.  


Zapraszamy do kontaktu drogą mailową This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. lub telefonicznie +48 797 004 932.